פרויקטור מירון: "כ-16 אלף איש יוכלו לשהות בהר בו זמנית"

אסתי פלד No Comments on פרויקטור מירון: "כ-16 אלף איש יוכלו לשהות בהר בו זמנית"

פרויקטור מירון בריאיון ל'קול חי': "כ-16 אלף איש יוכלו להיות בו זמנית בהר. מדובר על משך זמן משמעותי של יותר מ-36 שעות. אנחנו מקווים שהציבור ינצל את מרווח הזמן וכמה שיותר אנשים יספיקו להיות בהר"

צילום: דוברות משטרת ישראל.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקטור מירון, תא"ל במיל' צביקי טסלר שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על ההכנות להילולא בל"ג בעומר. "כל מה שאנחנו עושים הוא לאור המלצות הביניים של ועדת החקירה. אנחנו בעיצומו של תהליך ולקראת סיומו כדי שנהיה מוכנים להילולא, כל מה שיהיה בהילולא יקבל את כל האישורים ומקומות שלא נספיק להסדיר נגדר וננטרל אותם כדי שלא יהוו מפגע בטיחותי".

טסלר עדכן: "נאפשר כמות קהל בהתאם לשטח שיש, בעניין הזה אנחנו כבר די סגורים ומדברים על סדר גודל של 16 אלף איש בו זמנית בהר. כל ארבע שעות יתחלפו, בערך 4000 כל שעה שיוכלו לשהות בהר 4 שעות.

"אנחנו מתכוונים לסיים את כניסת הקהל המנוהלת ביום שישי בצהריים, מדובר על משך זמן משמעותי של יותר מ-36 שעות. אנחנו מקווים שהציבור ינצל את מרווח הזמן וכמה שיותר אנשים יספיקו להיות בהר".

ביחס לכרטיסי הנסיעה והכניסה אמר טסלר: "עוד לא פתחנו את מכירת הכרטיסים, היא תהיה מאוד מהירה. ברגע שנפרסם כל אחד יוכל להכנס לאתר, יהיה אפשר גם דרך "נדרים פלוס" – ולרכוש את הכרטיס לשעה מסוימת על בסיס מקום פנוי. הכרטיס עצמו יופק בעמדות ייעודיות".

הוא הסביר כיצד תתבצע ההגעה: "אם אתה מגיע בתחבורה ציבורית אתה יורד למרגלות ההר, ברכב פרטי אתה תצטרך גם לרכוש מראש כרטיס, לחנות בחניון ולעלות עם שאטל. תהיה הפסקה בנסיעה באוטובוס אבל לא לצורך החלפת אוטובוס. בהר תהיה חלוקת שתייה אבל מזון לא. כל מה שלא קורה במעגל ההר אלו אירועים פרטיים של קהילות ולא מנוהל או מאורגן על ידנו".



0 תגובות